Obec Dubenec

GDPR

Informace o zpracování osobních údajů

(General Data Protection Regulation)

Informace poskytované správcem nebo zpracovatelem osobních údajů podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), které je přímo použitelné ve všech členských státech EU.

Obec Dubenec a jeho orgány provádí na základě právních předpisů zpracovávání osobních údajů. Pro některá zpracování, převážně v oblasti výkonu samostatné působnosti, je obec správcem předmětných osobních údajů. V těchto případech má správce povinnost poskytovat subjektům údajů informace o zpracování osobních údajů.

Osobními údaji jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (dále jen „subjekt údajů“). Identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, např. jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Zpracováním je jakákoliv operace nebo soubor operací s osobními údaji nebo soubory osobních údajů, který je prováděn pomocí či bez pomoci automatizovaných postupů, jako je shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, vyhledání, nahlédnutí, použití, zpřístupnění přenosem, šíření nebo jakékoliv jiné zpřístupnění, seřazení či zkombinování, omezení, výmaz nebo zničení.

Kontaktní údaje

NázevDubenec
Kontaktní adresa města jako
správce nebo zpracovatele
osobních údajů:
Obecní úřad Dubenec
Dubenec 210
544 55      Dubenec 
Telefon:+420 499 694 213
E-mailová adresa podatelny:dubenec@dubenec.cz
Datová schránka:hzzbqpj
IČ:00277801
DIČ:CZ00277801


Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Obec Dubenec jmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů, kterého můžete v oblasti ochrany osobních údajů kontaktovat.

Pověřencem je Mikroregion Hustířanka, IČO: 70951594, se sídlem č.p. 210, 54455 Dubenec a tuto funkci vykonává prostřednictvím kontaktní osoby:
- Mgr. Adriana Rychlá,
- Tel.: 736 135 424,
- e-mail: arychla@arychla.cz .


Na kontaktní osobu pověřence se můžete obracet s jakýmikoliv dotazy a požadavky ohlednězpracování Vašich osobních údajů nebo pokud si nejste jistí, jaká máte v této oblasti práva.


Informace o zpracování osobních údajů

Správcem osobních údajů je:
- obec Dubenec,
- IČO: 00277801,
- se sídlem: č.p. 210, 54455 Dubenec.

Další kontaktní údaje na správce osobních údajů jsou:
- e-mail: dubenec@dubenec.cz,
- tel: +420 499 694 213,
- ID datové schránky: hzzbqpj.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Obec Dubenec jmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů, kterého můžete v oblasti ochrany osobních údajů kontaktovat. Pověřencem je Mikroregion Hustířanka, IČO: 70951594, se sídlem č.p. 210, 54455 Dubenec a tuto funkci vykonává prostřednictvím kontaktní osoby:
- Mgr. Adriana Rychlá,
- Tel.: 736 135 424,
- e-mail: arychla@arychla.cz .
Na kontaktní osobu pověřence se můžete obracet s jakýmikoliv dotazy a požadavky ohledně zpracování Vašich osobních údajů nebo pokud si nejste jistí, jaká máte v této oblasti práva.

Důvod a účet zpracování osobních údajů
Obec Dubenec zpracovává osobní údaje občanů, vlastníků nemovitostí a dalších osob za následujícími účely:
1) Zpracovávání na základě právních předpisů
Obec Dubenec zpracovává osobní údaje, protože jí to ukládají zákony a související právní předpisy, například:
- zákon o obcích,
- zákon o evidenci obyvatel,
- zákon o volbách do zastupitelstev v obcích,
- zákon o místních poplatcích,
- zákon o matrikách,
- zákon o svobodném přístupu k informacím a další.
Zpracovávané údaje zahrnují:
- akademický titul
- jméno a příjmení,
- rodné číslo,
- datum narození,
- státní občanství,
- místo narození a trvalého pobytu,
- údaje o uzavření manželství, úmrtí a další údaje.
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu obce Dubenec a v některých případech jsou předávány státním orgánům a dalším veřejným institucím k plnění zákonných povinností.
2) Zpracovávání na základě smluv
Obec Dubenec zpracovává osobní údaje i v souvislosti s uzavřenými smlouvami, například:
- údaje o zaměstnancích,
- údaje o dodavatelích a jejich zástupcích,
- údaje o kupcích a nájemcích obecních nemovitostí.
Zpracovávané údaje zahrnují:
- akademický titul,
- jméno a příjmení,
- rodné číslo,
- datum narození,
- státní občanství,
- adresa trvalého pobytu a kontaktní adresa,
- telefonní číslo,
- e-mailová adresa,
- ID datové schránky,
- údaje o platu, odměnách a platbách,
- údaje o sociálním a zdravotním pojištění,
- bankovní spojení.
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu obce Dubenec a jsou využívány pro plnění povinností vyplývajících ze zákonů a v některých případech jsou předávány ČSSZ, finanční správě, Úřadu práce ČR, zdravotním pojišťovnám a dalším úřadům k plnění zákonných povinností.
3) Zpracovávání na základě plnění úkolů ve veřejném zájmu
Obec Dubenec zpracovává osobní údaje na základě plnění úkolu ve veřejném zájmu, a to např. za účelem informování občanů, pro oceňování jejich jubileí, zajištění některých služeb (např. vyúčtování vodného a stočného), pro vypořádání veřejného projednání územního plánu a pro další účely.
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu Dubenec a v některých případech jsou předávány i dalším příjemcům (například v oblasti územního plánu jeho pořizovateli).
4) Zpracovávání na základě oprávněného zájmu
Obec Dubenec v určitých případech zpracovává osobní údaje na základě oprávněného zájmu obce, a to např. v rámci ochrany majetku obce (například kamerové systémy, zabezpečení
objektů) nebo v rámci ochrany informačních a komunikačních systémů obce (například IP adresy návštěvníků webu, přihlašování na wifi).
Tyto údaje zpracovávají pověření pracovníci obecního úřadu Dubenec a v případě bezpečnostních incidentů mohou být předány Policii ČR nebo jiným příslušným orgánům.
5) Zpracovávání na základě souhlasu
Můžete obci Dubenec udělit udělil souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů pro jeden či více konkrétních účelů. Tento způsob obec využívá pouze v nezbytných případech, kdy není možné uplatnit jiný zákonný způsob zpracování. Souhlas se poskytuje za účelem zkvalitnění služeb obce a je vždy dobrovolný, svobodný a může být kdykoli odvolán.

Další informace o zpracovávání osobních údajů
Obec Dubenec uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k účelu, pro který je zpracovává, případně po dobu stanovenou spisovým a skartačním řádem.
Osobní údaje nejsou předávány do nečlenských států Evropské Unie.
Osobní údaje nejsou předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování.

Vaše práva v oblasti ochrany osobních údajů
- Právo vznést námitku

Máte právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování osobních údajů. Pokud je námitka oprávněná, obec zpracování osobních údajů neprodleně ukončí. Námitku můžete vznést
jakoukoli formou.

- Právo na informace
Máte právo na přístup ke svým osobním údajům, které obec zpracovává, a na informace o účelu zpracování, příjemcích osobních údajů, plánované době zpracování a o svých právech
v souvislosti se zpracováním osobních údajů.
- Právo na opravu
V případě, že oznámíte obci, že došlo ke změně údajů nebo že údaje, které o Vás obec eviduje, jsou nepřesné nebo neúplné, provede obec opravu v příslušné databázi.
- Právo na výmaz
V případě žádosti o výmaz z Vaší strany obec zhodnotí, zda existuje důvod pro výmaz, a pokud ano, osobní údaje vymaže.
- Právo na omezení zpracování
V případě žádosti o omezení zpracování ze Vaší strany obec zhodnotí, zda existuje důvod pro omezení zpracování, a pokud ano, zpracování omezí.
- Právo na přenositelnost
Máte právo získat své osobní údaje, jež obec spravuje, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, a to v případě, že zpracování je založeno na souhlasu či smlouvě nebo zpracování se provádí automatizovaně.

Způsob uplatnění Vašich práv v oblasti ochrany osobních údajů
Vaše práva můžete uplatnit prostřednictvím žádosti, kterou budete adresovat obci Dubenec. V žádosti o uplatnění Vašich práv v oblasti ochrany osobních údajů je nutné uvést kdo žádost podává (řádně identifikovat a uvést kontakt na Vás, aby obec mohla řádně ověřit Vaši totožnost) a o co se žádá nebo co se navrhuje (vždy je vhodné popsat konkrétně situaci nebo problém, uvést, o co jde, co žadatel očekává, nebo co navrhuje). V rámci urychlení vyřízení Vaší žádosti doporučujeme, aby byla žádost podána způsobem prokazujícím Vaši totožnost, jako je datová schránka, e‑mail s uznávaným elektronickým podpisem anebo listinné podání s ověřeným podpisem, případně se na obecní úřad
dostavíte osobně s průkazem totožnosti.
Pokud se domníváte, že došlo k porušení právních předpisů či ochrany Vašich osobních údajů, máte rovněž právo podat kdykoliv stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, Praha 7, 170 00. Doporučujeme Vám však v takovém případě věc nejdříve projednat s kontaktní osobou pověřence, která Vám pomůže Vaši situaci vyřešit.

 Jaké kategorie Vašich osobních údajů obec Dubenec zpracovává?
  • identifikační a adresní údaje: akademický titul, jméno, příjmení, datum narození, údaje o dokladech totožnosti, adresa trvalého pobytu, případně bydliště, doručovací nebo jiná kontaktní adresa, státní občanství, sídlo podnikání, IČ, DIČ, rodné číslo, jsou-li tyto údaje požadovány právními předpisy nebo pro plnění povinností správce, či smlouvy;

  • elektronické kontaktní údaje: telefonní číslo, e-mailová adresa, ID datové schránky;

  • osobní údaje spojené se smluvním vztahem: číslo bankovního účtu, identifikace pozemku a nemovitosti;

  • další osobní údaje: údaje poskytnuté subjektem údajů ve smlouvě/dodatku ke smlouvě či v jiných dokumentech a při jednáních, a to včetně pozdějších aktualizací;
       Kdo má přístup k Vašim osobním údajům?

K Vašim osobním údajům má mít přístup správce, případně též třetí osoby (zpracovatelé), kteří poskytují vhodné záruky a jejichž zpracování splňuje požadavky dle platných právních předpisů, a kteří zajišťují náležitou ochranu Vašich práv. Osobní údaje nejsou předávány jiným osobám, pokud povinnost jejich předání orgánům, úřadům či institucím, není obci uložena zvláštním právním předpisem anebo jste k tomu neudělili souhlas. Při zpracování osobních údajů u obce nedochází k automatizovanému rozhodování, na jehož základě by byly činěny úkony či rozhodnutí, jejichž obsahem by byl zásah do Vašich práv či oprávněných zájmů.


  Jaká je doba zpracovávání vašich osobních údajů?

Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pouze po nezbytnou dobu, která je individuální pro jednotlivé účely zpracování. Po uplynutí této doby jsou Vaše osobní údaje zlikvidovány nebo jsou dále uchovány po dobu stanovenou platným Spisovým a skartačním plánem, vydaným v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů.


Zákonnost zpracovávání osobních údajů

Osobní údaje zpracováváme pouze zákonných způsobem. Pokud nenajdeme zákonný způsob zpracovávání osobních údajů, tak osobní údaje nezpracováváme. Mezi tyto zákonné důvody patří:


  • PLNĚNÍ PRÁVNÍ POVINNOSTI. Zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje. Patří sem především povinnost zpracovávání osobních údajů vyplývající ze souladu činností správce s legislativou a ze zaměstnaneckého poměru.

  • PLNĚNÍ ČI UZAVŘENÍ SMLOUVY. Zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je poskytovatel údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto poskytovatele.

  • VEŘEJNÝ ZÁJEM NEBO VÝKON VEŘEJNÉ MOCI. Zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci. Životní situace občana, správní řízení, agendy spadající pod orgán veřejné moci.

  • ŽIVOTNĚ DŮLEŽITÝ ZÁJEM. Zpracování je nezbytné pro ochranu životně důležitých zájmů poskytovatele osobních údajů nebo jiné fyzické osoby z důvodu např. autonehody, požáru, přírodní katastrofy aj.

  • OPRÁVNĚNÝ ZÁJEM. Zpracování osobních údajů je nezbytné pro účely oprávněných zájmů úřadu. Tento zákonný způsob nevyužíváme pro výkon veřejné moci. Používáme jej pouze pro vnitřní bezpečnost chodu úřadu, kvalitu a efektivitu naší práce. Mezi naše oprávněné zájmy patří bezpečnost objektů, kamerové systémy, zvyšování kvality a efektivity práce.

  • SOUHLAS. Poskytovatel osobních údajů udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden či více konkrétních účelů. Tento způsob využíváme jen ve výjimečných případech a pro zkvalitnění služeb, pokud nelze použít jiné zákonné způsoby. Poskytnutí takového souhlasu je dobrovolné, svobodné, nepodmíněné a odvolatelné.

Práva poskytovatele osobních údajů

Jako poskytovatel osobních údajů máte níže uvedená práva a rádi bychom Vám pomohli při uplatňování Vašich práv. V případě pochybnosti, zda jsou Vaše osobní údaje zpracovávány v souladu s legislativou, kontaktujte našeho pověřence pro ochranu osobních údajů.

Informujeme Vás zároveň, že ochrana osobních údajů není absolutním právem a je vždy v souladu i s ostatními právy vycházející ze zákonné povinnosti a výkonu veřejné moci správce. Máme právo a povinnost se ke všem žádostem vyjádřit, a to v souladu s ostatními právy a zásadou proporcionality.

Vaším právem je:

  • Právo na přístup k osobním informacím. Máte právo na informace, jaké Vaše osobní údaje a na základě jakého zákonného důvodu zpracováváme.

  • Právo na opravu osobních údajů. Máte právo upřesnit Vaše osobní údaje, které zpracováváme.

  • Právo na výmaz osobních údajů. Máte právo na výmaz Vašich osobních údajů, které zpracováváme, pokud toto zpracovávání není předmětem jiné naší zákonné povinnosti nebo povinnosti spojené s výkonem veřejné moci.

  • Právo na omezení zpracování osobních údajů. Máte právo omezit zpracovávání Vašich osobních údajů tak, že jsou Vaše údaje vyloučeny ze zpracovávání do doby, než budou vyjasněny důvody Vašeho omezení. Omezení Vašich údajů není absolutní a neplatí pro určení, výkonu, obhajoby právních nároků a další zákonné povinnosti, např. při vymáhání dluhů, škod nebo plnění ze smluv.

  • Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů. Naší povinností je informovat Vás, na základě jakých zákonných důvodů případně jakého výkonu veřejné moci ke zpracovávání dochází.

  • Právo na přenositelnost údajů. V případě, že Vaše údaje zpracováváme na základě souhlasu, smlouvy nebo automatizovaně, máte právo získat tyto údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci. Toto právo se neuplatní na zpracování nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu

  • Právo odvolat Souhlas se zpracováním osobních údajů. V případě, že je zpracovávání osobních údajů založeno na Vašem souhlasu, máte právo souhlas kdykoliv odvolat.

  • Právo podat stížnost u dozorového úřadu. Máte právo podat stížnost, v případě neoprávněného zpracovávání Vašich osobních údajů u dozorového úřadu, kterým je Úřad na ochranu osobních údajů: www.uoou.cz.

Způsob uplatnění práva subjektu údajů (postup, náležitosti)

Žádost o uplatnění práv subjektu údajů (fyzické osoby), které je možné uplatňovat u obce Dubenec jako správce osobních údajů, může subjekt údajů, případně jeho zákonný zástupce podat způsobem, který je popsán níže, a to za splnění podmínek podle obecného nařízení o ochraně osobních údajů.

Je nutné žádost podat tak, aby byla prokázána totožnost žadatele - subjektu údajů. Pokud budeme mít důvodné pochybnosti o totožnosti fyzické osoby, která podává žádost podle obecného nařízení o ochraně osobních údajů (čl. 15 až 21), můžeme požádat o poskytnutí dodatečných informací nezbytných k potvrzení totožnosti žadatele - subjektu údajů.


Co by měla obsahovat žádost?

Žádost o uplatnění práva subjektu údajů je podáním, které by mělo v zájmu jeho správného vyřízení obsahovat následující informace (obdobně podle § 37 správního řádu):


  • komu je žádost adresována (obci Dubenec,případně obecnímu úřadu Dubenec),

  • kdo žádost podává (jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování žadatele – subjektu údajů),

  • o co se žádá nebo co se navrhuje (např. o potvrzení podle čl. 15 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, zda osobní údaje, které se týkají žadatele, jsou či nejsou zpracovávány, o opravu určitého, v žádosti uvedeného nepřesného osobního údaje nebo o doplnění neúplného určitého osobního údaje podle čl. 16 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, o námitku proti konkrétnímu zpracování osobních údajů podle čl. 21 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, vždy je vhodné popsat konkrétně situaci nebo problém, uvést, o co jde, co žadatel očekává, nebo co navrhuje),

  • podpis žadatele - subjektu údajů nebo jeho zákonného zástupce (k některým způsobům podpisu žádosti podrobněji dále).


Jakým způsobem je možné podat žádost?

  • Písemnou žádost v listinné („papírové“) podobě může subjekt údajů (fyzická osoba) zaslat poštou na adresu Obecního úřadu Dubenc, Dubenec 210, 544 55 Dubenec, nebo ji přímo přinést a podat ve stanovené úřední době na Obecní úřad Dubenec. Podpis žadatele na písemné žádosti v listinné podobě by měl být úředně ověřen (např. na matrice, u notáře), a to z důvodu nutnosti prokázání totožnosti žadatele – subjektu údajů.

  • Žádost podaná prostřednictvím datové schránky obce: sq2apnz se považuje za žádost učiněnou písemně a podepsanou fyzickou osobou, která k podání použila svou datovou schránku (§ 18 odst. 2 zákona o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů).

  • Písemnou žádost v elektronické podobě je nutné zaslat na elektronickou adresu e-podatelny: dubenec@dubenec.cz . Písemná žádost musí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem, kterým se rozumí zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis. (§ 6 zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce).

  • Ústní žádost může subjekt údajů také podat na Obecním úřadě Dubenec osobně do protokolu o podání ústní žádosti. Při podávání ústní žádosti do protokolu žadatel - subjekt údajů prokazuje totožnost svým platným průkazem totožnosti. Průkazem totožnosti se rozumí doklad, který je veřejnou listinou, v němž je uvedeno jméno a příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě bydliště mimo území České republiky a z něhož je patrná i podoba, popřípadě jiný údaj umožňující identifikovat osobu, která doklad předkládá, jako jeho oprávněného držitele (např. občanský průkaz).

Jaká je lhůta pro vyřízení žádosti?

Pokud se jedná o žádost podle článků 15 až 22 obecného nařízení, musí být informace o přijatých opatřeních poskytnuta bez zbytečného odkladu a v každém případě do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Lhůtu lze ve výjimečných případech prodloužit o dva měsíce, o čemž musí být subjekt údajů ze strany správce informován, včetně důvodů prodloužení.


Je žádost zpoplatněná?

Zásadně platí, že informace podle článků 13 a 14 a veškerá sdělení a úkony podle článků 15 až 22 a 34 obecného nařízení se poskytují a činí bezplatně. Pouze v případě, kdy jsou žádosti podané subjektem údajů zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména protože se opakují, může správce buď uložit přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady spojené s poskytnutím požadovaných informací, nebo odmítnout žádosti vyhovět.


Jak postupovat, pokud nebudete spokojeni s vyřízením žádosti?

Vaše požadavky budou vždy řádně posouzeny a vypořádány v souladu s příslušnými ustanoveními obecného nařízení. V případě, že nebudete souhlasit s vypořádáním Vašich požadavků a žádostí, máte právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Další dostupné informace:

http://www.privacy-regulation.eu/cs/index.htm

https://www.uoou.cz/gdpr/ds-3938/p1=3938

publikováno: 17. 3. 2025 08:10, Jaroslav Huňat

Novinky z úřadu

Matrika

publikováno: 18. 3. 2025

  • Jaroslav Huňat

Agendy matriky obce Dubenec

  • vede matriční knihy a sbírky listin pro obec Dubenec, Vilantice, Lanžov, Bílé Poličany, Velký Vřešťov, Hřibojedy, Libotov a Litíč.
  • zavádí matriční události do Informačního systému evidence obyvatel pro Ministerstvo vnitra ČR,
  • vydává matriční doklady, jejich druhopisy a umožňuje nahlížení do matrik,
  • vydává potvrzení o skutečnostech zapsaných v matričních knihách,
  • zajišťuje občanské sňatky, vydává vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství, osvědčení k církevnímu sňatku, povolení uzavření manželství na kterémkoli vhodném místě ve svém správním obvodu,
  • přijímá žádosti o zápisy matričních událostí do zvláštní matriky a vyhotovuje podklady k jejich zápisům do zvláštní matriky,
  • provádí určování otcovství, 
  • provádí změnu jména a příjmení,
  • vydává rozhodnutí ve věcech změny jména a příjmení, druhého jména a otázky příbuzné,
  • provádí dodatečné změny a záznamy v matričních knihách,
  • uchovává a aktualizuje sbírku listin a uchovává a aktualizuje druhopisy matričních knih vedených do 31.12.1958 pro matriční úřady zařazené v jeho správním obvodu,
  • zajišťuje šetření státního občanství ve sporných případech,
  • provádí vidimaci listin a legalizaci podpisů a vystavuje výpisy z rejstříku trestů,
  • zpracovává žádosti o zprostředkování kontaktu a provádí identifikaci fyzických osob

Rozvoj obce

publikováno: 17. 2. 2025

  • Jaroslav Huňat

Základní dokumenty k rozvoji obce Dubenec

Rozvojová zóna Z01 u obecního úřadu v Dubenci

V jihovýchodní části obce Dubenec připravujeme rozvojovou zónu pro stavbu rodinných domů. Ve spolupráci se soukromými vlastníky pozemků jsme připravili celkem 24 stavebních parcel o rozměru 800-900 m2.

Finanční úřad pro Královehradecký kraj, pracoviště Trutnov informuje

publikováno: 15. 1. 2025

  • Jaroslav Huňat
  • 151
Finanční úřad pro Královehradecký kraj, pracoviště Trutnov informuje

Finanční úřad pro Královehradecký kraj, Územní pracoviště v Trutnově pořádá výjezdy svých zaměstnanců pro pomoc s vyplněním a podáním daňových přiznání daně s nemovitých věcí.

Pracovníci FÚ budou  v kanceláři č. 1.11, v prvním patře Úřadu práce ve Dvoře Králové nad Labem, adresa 17. listopadu 2657, Dvůr Králové n.L., přítomni ve dnech:

V pondělí 13.1.2025 od 8:00-12:00, přestávka, 12:30-17:00

V pondělí 20.1.2025 od 8:00-12:00, přestávka, 12:30-17:00

Povinnost podat daňové přiznání k dani z nemovitých věcí za rok 2025 je v době  27.1. - 31.1.2025.

Pro další infromace můžete využít informační linku FÚ: 499801111